.

بایگانی

نوار مغزی و بیمارستان آتیه!

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

به زودی دستت رو میشود اسنادی به دست خواهد آمد که معلوم میکند در تمام این سالها وقتی تو را می شنیدم چطوری می شدم و تو با من چه می  کردی میشدی مثل آبی که روی کتری داغ بریزند یا می شدم مثل قندی که توی آب بیندازند(منظور قند کله ای شکسته است حبه ای ها به راحتی آب نمی شوند) یا اسفند روی آتش (این یکی خیلی رمانتیک است) شاید هم ذرتی که در لحظه تبدیل به پف فیل می شود. یونالیت و فندک هم بد نیست.عمراً اگر زیر بار میخ آهنین و سنگ بروم! البته نوار مغزی که این حالت ها را نمی تواند تصویر کند اما به هر حال یک جوری شدن را که تصویر می کند. می خواهند در حالی که صدای قرآن را می شنوم نوار مغزی بگیرند. خداییش سوژه خوبی برای انواع آزمایش هستم. منتظر آن روزم یکشنبه یا سه شنبه ای...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
کاظم رجبعلی

نظرات  (۶)

اسفند روی آتش...
شاید هم پروانه ای پر و بال سوخته و همچنان به دور شمع چرخان...
شاید هم ...

آتش تمثیل خوبی است... آتش میسوزاند و میسازد...

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۰ سید مجتبی امین
اتفاقا همین دیروز یک نوار مغز از من گرفتن به خاطر تحقیقات پیرامون اثر آیات قرآن.
خیلی جالب بود.
یا حق
اولش ترسیدم از تیتر هول انگیزی که به تحریر درآورده اید...
اما خب!
به قول ل. خانزاده ، پروانه ای پر و بال سوخته و همچنان به دور شمع چرخان...
خودم را که در این حال تجسم میکنم، فکرم به جایی قد نمی دهد...
.
.
.
من نمی دانم که پروانه ها چطور میشوند وقتی حول شمع میگردند و میسوزند...
اما خوشحالم که میتوانم شمعی را ببینم که پروانه ای در آن فانی شده.
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۷ ف. شریعتمداری
إِذا تُتْلى‏ عَلَیْهِمْ آیاتُ الرَّحْمنِ خَرُّوا سُجَّداً وَ بُکِیًّا...

جمع می شوند و فشرده،
تمام اعضا و عواطف شان...
نوار را نگه دارید لطفا
احتمال خیلی قوی در پژوهش من هم به کار بیاید در آینده


من دوست دارم میکروسکوپی تر از این حرفا اثر بی نظیر قرآن را اثبات کنم


در حد آرایش فضایی مولکولها

قرآن به قول اقای فردوسی پور چه میکنه با سلول های ما!!!


وای خدای من....
سلام
شاید عجیب باشد ولی من منظور متن را نمیفمم. اصلا نفهمیدم چه فرموده اید..
میشود برای بنده توضیح دهید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی