.

بایگانی


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

بعد از انعکاس رسانه‌ای کتاب زندگی به سبک رزمندگی، بسیاری از کسانی که قصد تهیه کتاب را دارند با ابهام مواجه شدند که بدینوسیله ضمن عذرخواهی مسیر ذیل برای تهیه این کتاب پیشنهاد می‌شود.

جهت دریافت اثر فوق می توانید درخواست خود را از طرق زیر ارسال کنید :

- رایانامه مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشگاه تهران     pub@quranetratschool.ir

- انتشارات قرآن و عترت (علیهم السلام) :                                                              88536795  - 021

- مسئول فروش  :                                                                                           2480247   -  0910

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۵
کاظم رجبعلی

نظرات  (۲)

بسم الله....
سلام.
خیلی عالی است.
خدا را شکر می کنم. آدم وقتی می بیند کتابی تا به اینجا پیش می آید. خدا می داند برای چه کسانی نوشته شده...
الحمد لله
قل هو الله احد...
.
.
.


هر بار که تنهاییم را مرور می کنم، تهِ تهَش به تو می رسم؛


آن هنگام که در میان جمع مذکور تو می گردم...

مشامم پر می شود از حس با تو بودن؛

یادم می کنی تا ذاکرت شوم...

" الذکر لیس من مراسم اللسان و لا من مناسم الفکر و لکنه

 اول من المذکور و ثان من الذاکر "

.
.
.
نیلوفرانه ترین احساس من!

می دانم که بودنم را فقط تو خواستی...

کاش می شد بودنت را به آغوش کشم...
.
.
.
هر بار که تنهاییم را مرور می کنم، تهِ تهَش به تو می رسم؛

به " لم یلد و لم یولد * و لم یکن له کفوا احد "
پاسخ:
      احسنت به این متن خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی