.

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها


تعداد دوستان بزرگواری که به هر طریق اعلان همکاری در تأسیس مدرسه هنر و رسانه کردند، نزدیک به چهل نفر شده است که ان شاالله در پناه امام زمان(عج) هر کدام توان اربعین رجل را داشته باشند.

منطقی است که پیش از هر اقدامی از جمله قبل از شروع سیر مطالعاتی، مشخصات کامل‌تری از دوستان در اختیار ما باشد تا بتوانیم در ساماندهی امور دقیق و حساب شده عمل کنیم.

فایل پیش‌رو فرم اطلاعاتی است که پُر کردن آن می‌تواند ما را در این راستا کمک کند.

خواهش حقیر این است که پس از دریافت فرم، آن را با دقت پر کرده و نهایتاً تا روز پنج شنبه25/4/93 به آدرس krajabali@yahoo.com  بفرستید و در آن از هر گونه شکسته نفسی و یا بی حوصلگی و هر چیز دیگری که منجر به عدم درج اطلاعات صحیح می‌شود، خودداری فرمایید.

 

برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۱
کاظم رجبعلی

نظرات  (۶)

بسم رب الحسین

از کمک شهرستانی های مقیم شهرستان هم استفاده میکنید؟
پاسخ:

ان شاءالله عجالتاً فرم را بفرستید

بابت پاسخ متشکرم


۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۰ کوثرمهدیان
سلام .ما هر روز منتظرانه می اییم وبلاگتان اما چشم خالی باز می گردیم .حساب ما چیست ؟:))

بسم الله...

سلام استاد....مطالبتون خیلی زیبا هستند

من فقط یه بار توی کلاس شما شرکت کردم  که رفتم آخر کلاس نشستم وشما داشتین سوره مزمل رو تیتر میزدین ،  و من واقعا از اون کلاس لذت بردم....احساس کردم گمشدمو پیدا کردم...گمشده من دغدغه م بود که لابلای کارهام گم شده بود ... اونجا من حال خوبی داشتم خیلی خوب ...

(دوست دارم بازم شرکت کنم)

ازتون ممنونم خدا اجرتون بده

۱۵ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۴۸ گروه جهادی یا زینب س

بسم الله...

سلام استاد...از مطالب خوبتون سپاسگزارم...خوشحال میشیم نام وبلاگ ما رو لینک بفرمائید

باتشکر

کاش می نوشتید هم چنان
به قول خودتان اثر کتبی بیش از شفاهی ست. چون ثبت می شود بر کاغذ و ثبت می شود بر انسان.
اسمش رویش است، ثبت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی