.

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

دلم می خواست اگر خواسته هایت، پرنده در آسمان هم بود و تو به آن اشتها داشتی، آن را برایت مهیا می کردم؛ که پاداش آهِ ما را با عبارت «و لحم طیر مما یشتهون» توصیف کرده اند.

خیلی دلم میخواست نیروی در آستین فرمانده حقی باشم که وقتی جایی در می ماند مثل آوار روی سر مشکلات خراب شوم؛ از بین لبخندهای مختلف عالم یک لبخند را بیشتر دوست میدارم و آن لبخندی است که بر گوشه لب مجاهدی نقش می بندد که با دیدن تو  می شکفد، دلگرم می شود و دوباره نیرو می گیرد.(مثل فیلمها)

خیلی دلم می خواهد نیروی در اختبار  فرمانده حقی را زیارت کنم که مثل آوار روی سر مشکلات خراب می شود؛ از بین تمام لبخندها مشتاق لبخندی هستم که بر گوشه لب امدادِ خدا نقش می بندد و با دیدن تو اطمینان می دهد که آمده است و آماده است.(بازهم مثل فیلمها)

در چشم من همه اطرافیانم اینگونه اند خدا را شاکرم به خاطر بهترین هایی که در مدرسه هنر ادبیات و رسانه هستند یا نیستند.

یاربّ یاربّ یاربّ...آنقدر که نفس تمام شود، انتهای نفس، مقیاسی است برای ارتفاع آه



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
کاظم رجبعلی

نظرات  (۷)

ما نیز شاکریم
شاکر شاگردی در بلاغتی از جنس مجاهدت
ان شاءالله که نیرویی لایق باشیم
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۶ ف. شریعتمداری
از بین تمام لبخندهای عالم، بلاغت لبخند رضایت فرمانده ای از مجاهدین، مبین ترین کلام هاست...
دیدن همان و فهمیدن در آنی!
یا مومن

بودن ها با هم فرق دارند...
بعضی بودن ها از جنس نبودن است
و بعضی از جنس فدا شدن...
اما لابلای این ها، پیدا میشود بودنی که از جنس دعاست...
.
.
.
بودنی پر برکت و مجاهدتی بی پایان همراه با رضایت خاص فرمانده را برایتان از خدای عزیز رحیم طلب میکنم.
.
.
امیدوارم که دعای خیرتان پشت سر همه طلب کنندگان این لبخند، مستدام باشد.
یا علی

از بین تمام لبخندهای عالَم  مشتاق لبخندی هستم که در لحظه دیدن نیروها بر لَبان فرمانده حق نقش می بندد... لبخندی از سر رضایت برای چنین نیروهای آماده ای که به امام تقدیمشان کند...(کاش فیلم نباشد)
یاربّ یاربّ یاربّ ...
عین حقیقت است
دیدن لبخند امام
وقتی کسی در نقطه اوج فقرش تنها خدا را صدا می زند


فقط کافی است بگویید بسم الله
سلام..
خیز بر می دارد که پر بلند کند و بال بزند و ارتفاع بگیرد.. برای گفتن آن آهی که در پس زمینه یا رب یا ربش است..
خیز که بر می دارد و بلند می شود آن قدر هجمه ها سنگین است که دنبال همان نگاه تو می گردد. همان اول. همان اول کار...
و خب خدا را شکر که نگاه تو همیشه هست...
وگرنه ن نیرویی بود. نه مجاهدی. 
مشکلات... خنده او را که وقت دیدار تو می بیند.... دیدنی اند. می روند...

رفتن با شکوه مشکلات... و توامانش با خنده مجاهدانت و سیطره نگاه تو... تنهای آرزوی من است.
یا رب یا رب یا رب یا رب یا رب........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی