.

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

برای باز کردن یک مسیر و قوت بیشتر طی کردن راه و جریانی ادبی، نیاز داریم به بازخوردهای کسانی که کتاب مصطفی(ص)را خوانده اند.

گاهی خودم پیگیر می شوم و گاهی مخاطبان خودشان پیام شان را می رسانند. اخیرا به شکلی کاملا اتفاقی، نظر دو عزیز بزرگوار را که  نظراتشان را در یکی از سایت ها گذاشته بودند، دیدم که در اینجا می آورم:

 

نظر آقای محمدرضا خراسانی زاده:

 

روایتی از زندگانی پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) با زبانی ساده. از ویژگی های مهم و خوب این کتاب، پرداختن به نکات مختلف از زاویه دید جدیدی است. به طور مثال در سیر زندگی حضرت رسول، ماجراهای نزول برخی سوره ها به همراه بیان اصلی و هدف و غرض سوره آورده شده است و همچنین فقط به بیان مسائل و گزاره های تاریخی  نپرداخته و در حد امکان و با بیانی ساده و روان ، تحلیل های خوبی نیز آورده شده است.

 

نظر خانم م گرافر:

این کتاب، روایت زندگانی حضرت محمد مصطفی(ص) با نگاه به سوره‌های قرآن است. روایتی متفاوت، که از تدبر در آیات قرآن سرچشمه می‌گیرد. این نگاه متفاوت، درک تازه‌ای را به خواننده هدیه می‌دهد؛ هم از قرآن(که مصطفی را معرفی می‌کند) و هم از مصطفی(که نماد حقیقتی است که قرآن برای آن نازل شده). بی نهایت لطیف بود و زیبا و معطر....مثل گل محمدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۰
کاظم رجبعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی