.

بایگانی

بگو لااله الاالله

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

با سلام و درود بر روان پاک شما و خودم و 290شهید هواپیمای ایرباسِ مرگ بر امریکا! امروز ان شاالله تمام میشه! بلند بگولااله الاالله

به نظرم 100تا120ساعت از عمر ناقابلم با کمال افتخار به تصحیح برگه ها اختصاص یافت. به شرف و عزت لا اله الاالله بلندبگو لااله الا الله

اکنون که این کلمات را می نویسم روز چهارشنبه است و ساعت حدود 8از ساعت 4 مشغولیم باید تا چند دقیقه دیگر از خانه متواری شوم چون یاسین و حسین اگر بیدار شوند با کسی شوخی ندارند. آه خدایا چقدر سخت است بلند شدن من هنور احتیاج دارم به دو ساعت دیگر تا کار را یکسره کنم و چشم فتنه را در بیاورم! بگو الله اکبر

کلّاً اگر در دو هفته ای که گذشت خواب من را زیاد دیدید حلال کنید پیداست دعاگوی شما بوده ام و البته درس میگرفتم.تک تک دوستان را به ورقه هایتان میشناسم البته به نقاط قوت برگه ها چون خیلی با احساس غلطگیری میانه ای ندارم خیال همه راحت اصلا تصحیح برگه ها در روحیه ام اثر نگذاشته است. لااله الاالله

نتایج باشکوه و خیره کننده است اگر باور ندارید؟ لااقل آزاده باشید بگو لااله الاالله

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۰
کاظم رجبعلی

نظرات  (۴)

۲۰ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۹ مریم کاظم لو
لا اله الا الله 
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۵ ف. شریعتمداری
خدا قوت و اجرکم عندالله
البته هرکه امتحان می گیرد پای لرز تصحیح برگه اش هم طبیعتا می نشیند!
بر منکرش لا اله الا الله...
....
به جای هر چه نوشتم ، نوشته بودم کاش
به روی برگه ی خود "لا اله الا الله "
احسنت .... چقدر قشنگ
من اگه جای شما بودم این آقا ابراهیم رو قبول اعلام میکردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی