.

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها ئ بعها و بنیها

به همت سرکار خانم معظمی، آخرین کتاب سوره نوشت های مربوط به مقدمات تدبر هم به پایان رسید. ضمن تشکر از ایشان و همه دوستانی که متن های آن را نوشته بودند، از خداوند توفیق کارهای متفاوت تر و مؤثرتر را مسألت داریم. در ذیل متن تقدیم به و چکیده سوره خواهد آمد:


 تقدیم به ساحت وجودی که لحظه لحظه عمر رسالتش را به نگاهی پرداخت که فوج فوج مردم جهان، به ظلم های سایه افکنده بر جهانشان، به حقیقت خودشان و به آینده روشنی که می توانند به آن برسند بیاندازند و با قدم هایشان از دامنه بی بندوباری به دین داری، از سطح به ژرفای دین و از دوری به قله قرب خداوند در جای جای جهانشان صعود کنند.
تقدیم به ساحت پر مهر و یاری پیامبرصلی الله علیه و آله، رسول تمام پیروزی¬ها و گشایش¬ها.


چکیده: سوره نصر را که می خوانی در تخته بی غبار و وهم نگاهت، در پشت پرده عالم، چشمت به نسیمی می خورد که با خود هوای هر نصرت و فتحی را به همراه دارد و از هر کوی که می گذرد، خط بطلان بر ظلمت و جفای آن می کشد. تو کوی خود را می بینی با نسیم که یک قدم فاصله است، فاصله ای که یک دم تسبیح و استغفار امامت آن را به تمامی پر می کند. تو در یک قدمی این نسیم، به هوای امامت، با او هم نفس، هم قدم، می شوی، و در آغوش این نسیم بر ظلمت کده جهانت خط بطلان می کشی و فوج فوج دانه های تازه سر برآورده را به خورشیدی که حالا تابش همیشگی انوارش دیدنی شده است روان می کنی.
سوره نصر حکایت آینده ای نزدیک و روشن بی هیچ ظلم و استکباری برای تمام مردم جهان است، آینده ای که تاری تصویرش در دلهای منتظران، با چرخش مداوم تسبیح و استغفار به امامت ولی الهی، رنگ وضوح می گیرد و آن هنگام است که جهانیان پی به نگاهی می برند که پیش از این هم بار ها و بارها آنها را به این روشنی فرا خوانده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۷
کاظم رجبعلی

نظرات  (۱)

اللهم صل علی محمد و آل محمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی