.

بایگانی

متن تقدیم به و چکیده سوره نوشت های سوره فلق

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابها و بعلها و بنیها

قبلاً اشاره شد که سرکار خانم معظمی زحمت کشیدند و کتاب سوره نوشت های سوره فلق را سر و سامان دادند. زحمت نگارش چکیده نیز با ایشان بود،ضمن تشکر و دعای خیر متن تقدیم به و چکیده زیبا و دقیقی این کتاب را ملاحظه خواهید کرد.

تقدیم به:

ساحت سپیده ­دمی که در میان ظلمت عمیق و رسوخ یافته بشریت، که رسمش گسستن تمامی پیوندهاست از کرانه ­ایمان انسان­ها سر زد، تا تمامی لحظه­ ها و مکان­ ها، بهانه­ ای شود برای حرکت ما، که به یُمن وجود او تمامی روزها عاشورا و تمامی سرزمین­ ها کربلاست.


چکیده:

سوره مبارکه فلق را که می­ خوانی، در فراسوی نگاهت تاریکی­ ها رنگ می­ بازند، دمندگان نفاث از انفصال و اتصال عاجز می­ شوند، و حسادت کاری از پیش نمی ­برد چرا که تو در پناه کسی قرار می ­گیری که با نشانه­ هایش نه تنها ظهور احتمالی تاریکی، یا دمیدن یا حسادت را به تو نشان می­ دهد، که جلوه­ گری نشانه­ های نور و قرب و رضایتش تو را در هر لحظه به تکاپو وا می­ دارد و به سوی کمالت سوق می­ دهد و اینگونه می­ شود که هر رخداد و پدیده­ ای برایت خیر کمال و قرب را به ارمغان می ­آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
کاظم رجبعلی

نظرات  (۱)

۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۱ ل. خانزاده
بسم الله الرحمن الرحیم

قرائت حسینی تان از سوره مبارکه فلق، این متن را هم جاری کرد:

تقدیم به
ساحت سپیده دمی که آمد تا فلقی پیدا شود میان هر آنچه وجود است و خیر با هر آنچه عدم است و شرّ تا اینگونه عالَم، کربلا شود برای به رخ کشیدن تمام لحظاتی که عاشوراست چون همه از جنس وجود است و خیر...

ان شاءالله در پناه رب حسین، شما و دوستان، سوره نوشتهایی همه عاشورایی قلم بزنید...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
خیلی خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی