.

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

به همت و زحمات سرکار خانم ها قنبریان و معظمی، کتاب سوره نوشت های سوره مبارکه طارق با عنوان «طریقی برای سیر در آسمان» آماده و تحویل انتشارات شد.

از ویژگی های این کتاب، فصل ضمیمه ای است که در آن خطبه شریف غدیر به سبکی که در کتاب تدبر در ساحت جامعه موضوع بندی شده،  آمده است.

ذکر این نکته فراموش نشود که غدیر امسال به دلیل فاجعه منا، خیلی شبیه غدیر در سال 11هجری است!

متن تقدیم به:

تقدیم به

قرآن ناطق، امیرالمومنین علی علیه السلام

آنکه راه های آسمان را بهتر از راه های زمین می شناسد و هر ابرازش طریقی ساخته است برای سیر در آسمان


چکیده(به قلم استاد اخوت):

 سوره طارق، حکایت نور هدایت است که ظلمت­ها را شکافته و طریق حق را هویدا می­سازد. این سوره در پیش چشم­ها، صورت ملکوتی امیرالمؤمنین(ع) را ترسیم می­سازد؛ کسی که با ایجاد تمایزهایش در مسیر حق­طلبی و حق­گرایی، راه خدا را برای پیمودن هموار ساخته است و حفظ و مراقبت هر نفسی در هستی به یُمن چنین انسانی رقم می­خورد و اینچنین است که به تعبیر این سوره، نجم ثاقب همان طارق می­گردد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
کاظم رجبعلی

نظرات  (۳)

۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۷ ف. شریعتمداری
ماشاالله

باقیات صالحات همه دست اندر کارانش شود ان شاالله...

پاسخ:
ممنون
متن کامل را نمی توانم دانلود کنم
پاسخ:
متوجه منظورتان نشدم

الحمدلله الحمدلله

عیدتان مبارک، ان شاءالله حقیقت غدیر بر ساحت وجودی تک تکمان محقق شود و در روز موعود سریره وجودمان جز ولایت امیرالمومنین (ع) آشکار نسازد.

(یا امیرالمومنین این دعاها و امید ها همه انوار نافذی است که تو در خفته­ ی تاریک وجودمان اقامه می کنی! و با این اقامه ما را در مهلت دنیایمان برای شیعه شدن – برای آسمانی شدن – از کافرین جدا می کنی. الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابی طالب علیه السلام)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی