.

بایگانی


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

متنی از سرکار خانم کاظمی را در ادامه آورده‌ام  ایشان بعد از مطالعه سوره‌نوشت‌های فجر(کتابزندگی به سبک رزمندگی) این مطلب را نوشتند.

ایشان همیشه بی تکلف اگر نقدی داشته باشند می‌گویند این کتاب را به همین دلیل به ایشان دادم به قصد انتقاد. برایم مهم بود بدانم سوره نوشت‌ها به سطح تأثیر گذار نزدیک شده اند یانه؟ در واقع نظر ایشان غافلگیرکننده بود و علامتی بر جلو رفتن کیفیت کتاب‌های سوره نوشت. امیدوارم بر و بچه‌های رسانه از این به بعد ترتیب جلسات نقد کتاب‌های با رویکرد عملیات فرهنگی را فراهم کنند. به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

 

کتابچه سوره مبارکه فجر؛

هر چه بیشتر پیش می‌روی، نوشته ها بیشتر اوج می گیرد درست مثل سوره که اوج آن نفس مطمئنه و رسیدن به مقام رضایت است. بعد از اتمام، این حسّ را داشتم که باید آماده رزم شوم، شروع کنم به تاختن؛ باید مجاهد بشوم؛ باید سوره مبارکه فجر را بارها و بارها بخوانم تا رسم رزمندگی را بیاموزم. باید در آیات تدبر کنم و ارتباط آنها را کشف کنم؛ باید در انجام حدود خدا اهتمام داشته باشم تا ذی حجر شوم؛ باید ارتباطم را با شهدا بیشتر کنم؛ آنها که هم نشین سید الشهدا هستند؛ باید کربلایی شوم؛ رهرو راه حسین علیه السلام...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۱
کاظم رجبعلی

نظرات  (۱)

سلام.
واقعا نظر غافلگیر کننده ای بوده به عنوان یک نقد!

من کتاب را نخوانده ام اما استشمامم این است که کتاب باید خیلی حس بیدارکنندگی داشته باشد. شاید هم معنویت جهاد را در پس زمینه اش. نمی دانم. از این نقد اینر ا احساس می کنم.

خیر است ان شا الله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی