.

بایگانی

هستید یا نیستید؟

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ


شهادت می دهم هرگز در لایه باورم اینگونه نبوده که در صورت سپرده شدن کار و وظیفه ای به حقیر، چشمم دنبال امکاناتی باشد که اگر نبود، گردن نگذارم!

و اکنون استاد اخوت حقیر را موظف به تشکیل مدرسه هنر و رسانه کردند.

زمینه های خوبی هست، خوشه چینان هست، کاشف هست، کتاب های خوبی وجود دارند، افراد قابلی هستند...

زمینه های بسیاری باید فراهم شود، پژوهش های فراوانی باید صورت بگیرد، افراد توانمند باید توانمندی بیشتر پیدا کنند و نیازمند افراد جدید و بیشتری هستیم...

هم اکنون نیازمند کمک های فکری، عملی، نظری شما هستیم

قصد کرده ایم جهانی فکر کنیم، به اندازه یک مجتهد حوزه و یک متخصص دانشگاه توان علمی داشتته باشیم و در طهارت و تزکیه نفس سریع التحول و نجیب باشیم.

قصد کرده ایم مقدمه، متن و ادامه فرهنگی قیام مهدی(عج) را به عهده بگیریم

هستید یا نیستید؟

 

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
کاظم رجبعلی

نظرات  (۳۴)

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب..

به امید تحقق این آیه...

حاضر!

بسم‌الله النور

به عون‌الله قصد می‌کنم قصدتان را ...

یا علی
بسم الله
به حول و قوه الهی هستیم.
سلام علیکم

از بچه های مدرسه ی قرآن نیستم چون دستم از اون منبع فیض کوتاهه ولی دوست دارم همکاری کنم...البته اگر اینجا بپذیرند و مثل بقیه رد نکنند!
قُلتُ: یا رسو الله! أخبِرنی بِأمر أعتَصِمُ بِه. فقالَ: قُل لا إله إلا الله ثُمَّ استَقِم!

می خواهیم مشق استقامت کنیم! پس: «بسم الله الرحمن الرحیم»
بسم ا...
گوش ب فرمان، آماده رزم
این همون صدایی ئه که از مدت ها پیش در مدرسه پیچیده..
در خطبه ها
و حرف های آقا
که هستید یا نیستید؟
چون اگر نباشید یعنی که نیستید
و اگر هستید بسم الله!

پس
بسم الله الرحمن الرحیم

مومنان اهل عذرتراشی برای ولی نیستند

با هر آنچه که اعطا شده به آنها از مال و نفس، تمام قامت در میدان جهاد می ایستند

ودر انتظار احدی الحسنتین حق جهاد را به جای می آورند


به فضل و رحمت خدا امید داریم که از مومنان باشیم

و با احساس ضعف توفیق جهاد را از خود سلب نخواهیم کرد


پس بسم الله

۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۴۶ مهین سادات چاوشی
با عرض سلام. چقدر عالی! در حد توانم انشاءالله که توفیق خدمت داشته باشم. 
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۲ ابوالفضل رفیعها
بسم الله
سلام پدر
اگر با کارهایی که در نظر گرفتید برام تداخل نداره
انا و مالی لابی !
ارادتمند
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۳ سمانه سجادی
با تمام وجودم حاضرم
۱۳ تیر ۹۳ ، ۰۴:۱۸ محمد رضا شایسته فرد
سلام استاد (پدر بزرگ)
یه شبی یادمه همه گفتیم:

عَهْدا وَ عَقْدا وَ بَیْعَةً لَهُ فِی عُنُقِی لا أَحُولُ عَنْهَا وَ لا أَزُولُ أَبَدا...
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۲۰ هانی چیت چیان

بسم الله

گوش به فرمانیم فرمانده

روی ما حساب کنید، ان شاء الله رو سفیدتان می‌کنیم.

به امید آن روز که در کنار شما و استاد اخوت در رکاب مهدی زهرا علیهما السلام بجنگیم.

یا علی

۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۲ عبدالزهرا
سلام بابابزرگ
اگه سر بار نباشم با نتیجه هات هستم
سلام
درسته که کم کار  هستیم ولی هستیم چون باید باشیم...
انشاالله...
سلام
من که چیزی بلد نیستم ولی اندازه یه چایی دم کردن برای شما بزرگواران آماده ام
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

از روزی که این پست را دیدم  به همه کسانی که انقدر توانمند هستند که می توانند بگویند هستم غبظه خوردم

از آن روز تا حالا دارم با خودم بالا و پایین میکنم که بد نیست بدون هیچ کارایی بگویم هستم

هنوز به نتیجه نرسیدم

اما دلم نمی آید از این خیل دور بمانم

پس هستم با اجازه استاد!

۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۳ جهان پناه
سلام
یاعلی گفتیم و عشق آغاز شدبااینکه بیسواد وناکارآمدم .....ولی یاعلی

عزیز علی ان تحیط بک دونی البلوی.......

دعا کنید فرمان دهید سر دهیم.......

سلام 
ان شاءالله اگر کمکی از دستمان بر بیاد برای انجام وظیفه حاضریم
من خیلی این متنی که نوشتید را دوست دارم

حرف دل یکسال اخیرم است

از ماه مبارک سال قبل که خدمتتان فیلم نامه نویسی را طرح کردم

ولی من از ناتوانی های علمی که دارم نمی توانم این طوری کمک بخواهم

به خاطر همین برنامه ام برای حفظ قرآن را در این راستا قرار دادم تا در محضر امامم جرات کنم که کار رسانه ای بین المللی انجام دهم

چون معتقدم بدون حفظ قرآن من سربارم برای هر کسی که حافظ قرآن است
و من نمی خواهم سربار  همچون شمایی باشم
و دلم می خواهد انشاالله طوری شوم که روی من مثل یک آدم کامل حساب کنید که خودش یک گردان یا یک لشکر است و توانش به قدر توان چهل مرد!

اذا قام قائمنا اذهب الله عزو جل عن شیعتنا العاهه و جعل قلوبهم کزبر الحدید...
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۶ خانم معلم
سلام علیکم و رحمه الله
تقریبا نزدیک یکساله بر سر خوان کرم این مدرسه قرآنی نشسته ام . با جان و دل در خدمتم ...
سلام علیکم
هرچند ناچیز و ضعیف اما هستیم
سلام
رجل مومن را شاید از سوره غافر همگی به یاد دارید وقتی از داخل قوم فرعون بلند شد و به هدایتگری قوم و کمک حضرت موسی شتافت و ادله های حضرت را تکرار میکرد،گویی او نمیتوانست حضرت موسی باشد اما توانست کاری کند که در قرآن "رجل مومن" خطاب بگیرد. او ایمان خود را مخفی نگه داشته بود اما وقتی فرمانده اش لباس رزم پوشید و به میدان آمد او هم لباس رزمش(دلیل و برهان و رویارویی با فرعون) را برداشت و به میدان آمد
اینکه فرمانده ای مبارز میطلبد تنها به معنای لبیک گرفتن از افراد نیست بلکه مبارز باید لباس های خود را بردارد و دوشادوش فرمانده عملیات طراحی کند.
یعنی اگر کسی دغدغه های دیگری دارد درست است بزرگواری کرده است و لبیک گفته است اما لبیکش فقط لفظ لبیک را دارد و از مفهوم خالی است(مراجعه شود به کتاب روش تدبر کلمه). بودن در جایی وقتی مفهوم پیدا میکند که در جایی دیگر سودایی دیگر نداشته باشی.
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۵ هادی ساعدی
الله اکبر

گوش به فرمانیم فرمانده...
کربلا یعنی تلاش تو نگاه او.... همین.
تمام قد هستم استاد.
به عون الله
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۶ سید مهدی محمدی
به نام خدا
حقیر نیستم
لک لبیک
۲۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۰ کوثر مهدیان
گر تیغ بارد کوی ان ماه
گردن نهادیم الحکم لله 







سلام فرمانده

.

.

ما هم هستیم !

.

.

لبیک یا حسین (علیه السلام)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۷ خوش اخلاق

سلام علیکم

انشالله نیتهای الهیتان به امید خداوند هر چه زودتر قامت عمل به پهنای  دل هر بنده در جای جای عالم برسد.

شما امر کنید با تمام توان در خدمتتان هستیم 

راهتان پر نور ...

انشالله هستم...
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۹ مرتضی نفیسی
سلام استاد(جد)
منم هستم اگه قابل بدونی
یا ناصر من استنصره

سلام بر استاد .حداقل کاری که می توانم بکنم ، اینه که بگم هستم...................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی