.

بایگانی

به بهانه سوره مبارکه طارق

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۹ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۹
کاظم رجبعلی

نظرات  (۱۰)

۲۹ آذر ۹۲ ، ۰۵:۱۸ بانوی معصوم
بی نظیر بود!! شما توانایی هایی ادبی تون رو بروز نداده بودین! غافلگیر شدم! بی اجازه رفت برای کاشف!
پاسخ:
ممنون ,
سلام و ادب خیلی زیبا بود تشکر فراوان
پاسخ:
ممنون ,
سلام ربط واژه خیال که از این جمله شروع می شود"می دانم از کی با من بوده‌ای اما من خلاصه‌ام در نطفه‌ای که با خیال تو طی شد! " را با سوره نمیفهمم؟! چرا واژه خیال؟ از دری گرفته شده است؟
پاسخ:
خیال حداقل اثبات مسیرو ارتباط می‌تواند باشد البته وجه های دیگری هم هست ,
۲۹ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۱ شریعتمداری
خیلی وقت بود با این سبک ننوشته بودید. و چه سبک عالی ای.
پاسخ:
ممنون ,
شاید خیال فهم مطلب نروبوده بود که برای اتصال مطالبش به ده باره قرائت شد و چه نیکو سخن رانده شده بود از برای وصلِ هزلِ کیدِ کفر و فصل قولِ صدعِ رجع، که حفاظ از سرائر انسان بر می دارد و ناصر و قوه ای می شود برای بیان دافق انچه در پس فهمش ره یافته است که طی شدن این، خود نشان از نجمی ست و آسمانی و طارقی.
پاسخ:
ممنون از حوصله تان ,
بی شک قلمتان آسمانی است که این قدر زیبا طی طریق می کند
پاسخ:
ممنون ,
ممنون از پاسختان ولی دقیقا ارتباط این انتخاب واژه و وجه را با سوره متوجه نمیشوم
پاسخ:
ان شا الله حضورا عرض میکنم ,
۰۴ دی ۹۲ ، ۰۹:۵۷ باباشاهی
هر دو یا سه متن یکبار این طور نوشتن لازم است انگار و گرنه می میریم از هوای سردی که هست
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۰ پایگاه خبری،مهدوی پیروان موعود
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود؛
همسنگر گرامی  این مطلب شما در پایگاه خبری ،مهدوی و بسته فرهنگی پیروان موعود منتشرگردید.
http://p313.ir/post-62629.html
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://p313.ir -- info@p313.ir
یا علی
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۰۴ گردان حضرت زهرا
سلام استاد.خیلی این متنو دوس دارم.آخه دقیقا حرف دل منم بود.خیلی شبیه حرف دل منم بود.من همیشه به حضرت ارباب گفتم:نمی دانم از کی با من بوده ای اما من خلاصه ام در نطفه ای که با خیال تو طی شد!!!من توی عالم هیچ چیز جز خیال حضرت ارباب درک نکردم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی