.

بایگانی

شهادت در جهاد نرم!

يكشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۲۵ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۵
کاظم رجبعلی

نظرات  (۴)

سلام

خواندم تان. بالا به پایین...تصمیم گرفتم مستمر بخوانم تان...
من می خواهم توی مجموعه، همان مدرسه دانشجویی قرآن و عترت خودمان بدوئم! شبیه اسب عادیاتی وبلاگ تان!
خورده ام به قرآن و حالا تصدیق می کنم معجزه بودن اش را...
حتی جهاد نرم تان برایم خیلی دوست داشتنی است. خیلی همان که می خواستم اش.
حالا من چه کنم؟!

از جواب شما پیشاپیش ممنونم!
صرفا جهت دادن اطلاع:
حمد ها را دارم می روم...مستمر. جدی.

بعدش چه کنم؟ یا همزمان چه کنم؟
دویدن از نوع پژوهشی مرا آرزوست!
حتی دلم می خواست من نیز در کلاس جهاد نرم تان می بودم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز کاش خودتان را معرفی کنید تا امکان انجام وظیفه فراهم شود ,
سلام بر ابو یس
بسیار عالی.
فقط یکم یاد گفت و شنود های حاج حسین  افتادم و برام جالب تر شد!
سلام علیکم
امروز کاشف 35 را دیدم...
باز کردم تا به نام سلام را بخوانم. شهادت در جهاد نرم!
متفاوت بود با آنچه که اینجا نگاشته اید!
برایم جای سوال است، خیلی خیلی...
می شود ملاحظاتی را  که در این تغییر لحاظ شده است بگویید...
نمی دانم در ادبیات جهاد نرم، به این جنس غافلگیر شدن چه می گویند؟
خودش نوعی خمپاره بود!
پاسخ:
سلام شاید اشاره‌های مستقیم سیاسی به شکلی که در این نوشتار ملاحظه می‌شود به صلاح نشریه کاشف نباشد البته از جهت محتوایی آنچه در کاشف ذکر شد ذره ای کمتر از متن حاضر نبود ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی