.

بایگانی

حمایت لجستیکی در جهاد نرم!

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۳:۱۴ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۴
کاظم رجبعلی

نظرات  (۴)

سلام دوست گرامی.

لطفا اگه براتون مقدوره، تارنمای ما را با عنوان مقالات طراحی سایت لینک نمایید و اجازه دهیم تا

دانش بطور رایگان در اختیار همگان قرار داده شود. اینها تماما مقالاتی هستند که اینجانب نگارش یا

ترجمه کرده ام و از جای دیگری در اینترنت کپی برداری نشده است.

http://www.noyasystem.com/tutorials/web-design-tutorials/

با نهایت احترام
....
سلام.
من همه اش در این فضای پشتیبانی و ... سوالم این است که جنس پشتیبانی کسی مثل من چگونه تعریف می شود؟ مثلا این که شما فرموده اید به معنی این است که شما قبل از این اتفاق و در سنین پایین هیچ وقت فکر نمی کردید که شما هم باید پشتیبانی کنید بعدتر اینطور شده است.
حالا بنده که مثل الان شما نشده ام. مثل همان کوچکتر های شمایم که با حضور برخی آدم ها و یا ثقل ها در مجموعه پشتم گرم است و کارم را می کنم.
پشتیبانی برای من یا امثال من چطوری است؟؟
پاسخ:
گاهی شرایط سنی یا گذشت زمان یا دلایل دیگر این امکان را فراهم می‌آورد اما مهم تر از نکته یاد شده احساس و نگاه فرد به این موضوع است یعنی شاید اگر من در همان سنین کم چنین دیدگاهی را می‌داشتم حداقل بخشی از پشتیبانی می‌توانست صورت بگیرد و یا زودتر بزرگتر می‌شدم ,
سلام
می شود گفت ارتباط آن حدیث با بحث جهاد نرم ساختن چنین حکامی و سنامی در زمین است؟
پاسخ:
زاویه‌ای از این ارتباط بله ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی